7 Eylül 2008 Pazar

kölsch!







iğrenç puslulukta fotoğraflarıma bakıp da "ıyy ne iğrenç yermiş!" diyecek olanlar yüzünden düşürdüğüm/düşüreceğim turist populasyonu için ticaret odasından özür dilemeyeceğim çünkü onlar ren nehri üzerinden pek şaşalı ticari faaliyetlerde bulunuyorlar zaten. azıcık tok gözlü olsunlar.

biraları güzel. bu ne sidik gibi diyecekler için: " ben sevdim bana güzel!". karnavalı merak edilesi. çok kalabalık oluyormuş. kostüm satan dükkanları eğlenceliydi.

ren kıyısındaki eski şehir kısmı otur biranı iç, ren'e bak, geyik yap fikrini gerçekleştirmek için iyi. katedrali çok büyük ama ben beğenmedim. "ee başka beğenmediğin şeyler de vardır neden katedrale taktın?" diyeceklere bu katedral konusunda kölnlülerin çok gururlu olduğunu belirtmek isterim. iddia olunca beklenti ve akabinde görüş bildirme de oluyor.

germanwings'in başkenti bir de burası. ben tavşanın suyunun suyunu havaalanından karşılamaya giderken bodrum'dan, adana'dan, ankara'dan uçaklar inip inip kalkıyordu da yarım saat sonraki ankara uçağı için hayallere dalmıştım.

adını imkanı yok hatırlayamayacağım büyük bir caddesinde tapas bardan, çin lokantasına, sushi bara uygun fiyata yenilesi herşey vardı. gayet temiz, büyük, sürekli büfesine yeni ürün eklenen mabed gibi bir sushi barı var, başka uzakdoğu yemekleri de vardı, 12 euro'ya sınırsız açık büfe. adı garten eden'di. üstüne de kölsch!

Hiç yorum yok: